Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy tempo & emoce
Martina Blažková
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/213482/mid_marketingove-rizeni-a-planovani-pro-male-a-stredni-firmy-213482.jpg
0
0
0
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2005 | Jak využít internet v marketingu |
2007 | Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy |