Metodika práce AP: Při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění - předškolní vzdělávání tempo & emoce
Juliana Gardošová , Natália Toflová
Metodika vznikla za účelem podpory procesu odborného rozvoje AP, ale je určena i všem dalším pedagogickým a soc.pracovníkům. Předškolní vzdělávání vytváří základní předpoklady pro pokračování dítěte v dalším vzdělávání a to především dětí tzv. sociálně znevýhodněných. Předškolní příprava napomáhá vyrovnávat nerovnoměrnosti vývoje dětí před vstupem do základního vzdělávání a poskytuje speciálně pedagogickou péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami.Metodika pro asistenty pedagoga je napsaná tak, aby byla co nejvíce nápomocná při přímé práci s dětmi. Proto jsou do ní také průběžně vkládány aktivity, které můžete ve spolupráci s učiteli zařazovat do výuky - dle konkrétních potřeb dětí, se kterými pracujete. Nabízené aktivity i metodická doporučení jsou v souladu s RVP PV.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.