Obecná didaktika tempo & emoce
Otto Obst
Studijní opora je určena všem kategoriím učitelů sekundárních škol, kteří se na svoji profesi připravují ve všech formách studia na PdF UP v Olomouci. Autor preferuje model ID a konstruktivistické pojetí výuky, které je i základní filozofií rámcových vzdělávacích programů. V první a druhé kapitole jsou vysvětleny základní pojmy obecné didaktiky, pozornost je věnována i problematice výukových cílů. Výklad teoretických pojmů je doplněn příklady z praxe a třetí kapitola sama naznačuje možnosti uplatnění základních didaktických kategorií přímo ve výuce; obsahuje i témata, kterými se obecná didaktika tradičně nezabývá (kázeň ve výuce, humor ve výuce klima třídy aj.). Čtvrtá kapitola je věnována stylu práce učitele, problematice jeho kompetencí, sebereflexi a sebezdokonalování učitele. Dotisk v roce 2017.... celý text
Tempo čtení (1x)
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
100 % | |
pomalé |
|
0 % |
Emoce z knihy (2x)
inspirace |
|
50 % | |
zvědavost |
|
50 % |
Štítky knihy
didaktika učebnice vysokých škol, skripta
Autorovy další knížky
1998 | Školní didaktika |
2006 | Manažerské minimum pro učitele |
2006 | Didaktika sekundárního vzdělávání |
2016 | Obecná didaktika |