Před-svědčování tempo & emoce

Před-svědčování
https://www.databazeknih.cz/img/books/32_/323695/mid_pred-svedcovani-9aO-323695.jpg 4 43 43

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. V KNIZE SE DOZVÍTE: - Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé - Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít - Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč - Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí - O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek - Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet - Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků... celý text

Psychologie a pedagogika
Vydáno: ekniha , Jan Melvil , Jan Melvil
Originální název:

Pre-suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade


více info...

Upravit

Tempo čtení (1x)

rychlé
0 %
střední
100 %
pomalé
0 %

Emoce z knihy (2x)

inspirace
50 %
zvědavost
50 %