Proč už neplatí tradiční marketing tempo & emoce
John Walsh , Adrian Ryans , Sean Meehan , Jacquez Horovitz , Jean-Pierre Jeannet , Kamran Kashani , Dominique Turpin
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/176974/proc-uz-neplati-tradicni-marketing-73u-176974.jpg
0
0
0
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Beyond Traditional Marketing: Innovations in Marketing Practice
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
zahraniční (mezinárodní) obchod management podnikání marketing podnikatelé obchodování, prodej vedoucí pracovníci, manažeři manažerské dovednostiAutoři knihy
John Walsh
americká Adrian Ryans
Sean Meehan
Jacquez Horovitz
Jean-Pierre Jeannet
francouzská Kamran Kashani
Dominique Turpin
americká Adrian Ryans
Sean Meehan
Jacquez Horovitz
Jean-Pierre Jeannet
francouzská Kamran Kashani
Dominique Turpin