Psychologie obsluhy a služeb tempo & emoce
Eva Bedrnová

Učebnice podává jednak stručný výklad základních pojmů psychologie, jednak výklad obecných zákonitostí a zásad jednání s lidmi v oblasti hromadného stravování, správní činnosti a v oblasti služeb nejrůznějšího typu. Nabádá ke správné sociální interakci a k úspěšnému řešení případných konfliktů, dotýká se také individuálních předpokladů lidí ke zvládnutí různých sociálních situací obecně i při práci v uvedených oblastech.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2007 | ![]() |
2012 | ![]() |
2012 | ![]() |
1999 | ![]() |
2001 | ![]() |