Reklama a podpora prodeje tempo & emoce

Nehodnoceno
Reklama a podpora prodeje
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/204833/reklama-a-podpora-prodeje-204833.gif 0 0 0

Čtenář je postupně uveden do problematiky reklamy a podpory prodeje, otázek komunikační strategie, rozlišení typů strategie podpory prodeje a seznámí se i s plánováním uvedených složek marketingu. Text ilustrují příklady, názorná schémata a velmi zajímavá je také obrazová příloha s ukázkami nejrůznějších reklam. Kniha vychází za podpory Asociace reklamních agentur i České marketingové společnosti. Neměla by chybět v knihovničce žádného pracovníka reklamní agentury či PR, ale velmi ji ocení i studenti marketingu. RECENZE …Kniha se vyznačuje následujícími vlastnostmi: čerpá z nejnovějších výzkumů v oblasti sociálních věd a seznamuje čtenáře s aktuálními poznatky v oboru, snaží se o vysvětlení jevů, nikoli o jejich pouhý popis, je manažersky orientovaná, jejím účelem je pomoci manažerům vytvářet úspěšné strategie, nevyžaduje žádné zvláštní předpoklady a znalosti z obchodu, marketingu, ekonomie či psychologie. Může ji použít každý student nebo manažer…... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy knížky

2000  0%Reklama a podpora prodeje