Školy jako místa zdravého vývoje tempo & emoce
Michaela Glöckler
Tato kniha chce apelovat na to, aby se výchova a vzdělávání řídily výhradně potřebami zdravého vývoje dětí a ne ekonomicky a politicky motivovanými výkonnostními cíli, které jsou se zákonitostmi zdravého vývoje v rozporu. To je naléhavý úkol také tváří v tvář celosvětově stoupající průměrné délce života, neboť zdravé tělesně-duševně-duchovní zrání je nejlepším předpokladem kreativního života ve stáří. Nárůst psychiatrických poruch u dětí a dospívajících a rostoucí počet pedagogů postižených syndromem vyhoření jasně ukazují, že stávající systém potřebuje nový směr. Autorčinou snahou je k tomu přispět.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2012 | Hovory o dětech |
2007 | Chodit, mluvit, myslet |
2018 | Rafael - mysteria nemoci a léčení |
2023 | Školy jako místa zdravého vývoje |