Když se vnitřní a vnější světy dítěte a jeho učitelky/učitele setkají na poli zážitků ve světě techniky a umění zajímavosti
Danuše Sztablová
Metodická příručka si klade za cíl seznámit učitele v mateřské školce s uvažováním dítěte a přiblížit jejich roviny pohledu. Obsah: 1 Když se ve světě zážitků dětí a učitelů v mateřské škole setkají tvůrčí světy techniky, práce, umění a vědy - Svět se světy zážitků ve světech techniky, technických a ostatních věd, umění, přírody a každodenního života - Dítě a svět přírody se v supermarketech téměř nesetkají - Když dítě v mateřské škole prozkoumává svět techniky a všímá si světa práce 2 Oko do duše okno - Oko – brána k vidění i vědění aneb co se musí vidět 3 Chceš-li mít znalosti, musíš si je pamatovat - Mozek a vidění …od dívání se, vidění a vědění - Paměť a jak ji můžeme posilovat pro potřeby života – nejen v oblasti technického vzdělávání a technické výchovy v souvislosti s ostatními oblastmi rozvoje dětí v předškolním vzdělávání - Paměťové schopnosti dětí batolecího a předškolního věku ve světech poznání 4 Intra - inter - supra - super: funkční vrstvy psychické integrace dětí i učitele ve světě jejich tvorby - Učitel mateřské školy v roli vnímavého a vzdělaného projektanta zážitkových činností dětí v mateřské škole... celý text
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost.
Autorovy další knížky
2017 | Psychodidaktika (1) v profesní přípravě učitelů |
2017 | Proicio 1: Esteticko-sociální pojetí profesní přípravy učitelů v projektech |
2015 | Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů |
2017 | Když se vnitřní a vnější světy dítěte a jeho učitelky/učitele setkají na poli zážitků ve světě techniky a umění |