Životopis
Daniel Jesenský od roku 2001 aktivně působí v oblasti POP a in-store komunikace, kde zastával různé pozice v oblasti prodeje a marketingu. Kromě funkce obchodního a marketingového ředitele společnosti D AGO A.P.C. působil několik let též ve výkonných funkcích Asociace 3-dimenzionální reklamy (A3DR) jako prezident a viceprezident. V současnosti je viceprezidentem a členem rady asociace POPAI CENTRAL E UROPE, kde má na starosti především oblast teorie a výzkumu in-store marketingu. Vystudoval mezinárodní marketing na francouzské École Supérieure de Commerce et de Management (ESCEM, Poitiers) a University of New York in Prague. V současnosti je doktorandem v oboru sociologie/mark eting na Notthingham Trent University UK. Podílel se na tvorbě metodologií a standardů v oblasti vyhodnocování efektivity POP projektů v lokálním prostředí a zároveň koordinoval další významné projekty pro obor in-store, například tvorbu manu álu využitelnosti POP aplikací v maloobchodních řetězcích, meziroční výzkumy mezi zadavateli věnované vývoji, implementaci a vyhodnocování POP kampaní nebo historicky nejrozsáhlejší výzkum v oblasti p odlinkových aktivit - "POP očima veřejnostii". V teoretické oblasti například inicioval a koordinoval tvorbu mapy podlinkových komunikací (BTL) v návaznosti na komplexní mapu marketingových komunikací. Pravidelně přednáší na mnoha odborných konferencích, seminářích a workshopech v tuzemsku i v zahraničí na téma in-store marketingové komunikace, příležitostně též přednáší studentům vysokých škol s ma rketingovým zaměřením v Česku a na Slovensku. Publikuje odborné články v lokálních i zahraničních médiích s marketingovým zaměřením. (zdroj životopisu: Grada)
Daniel Jesenský knihy
2017 | Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing |
2009 | POP - In-store komunikace v praxi |
Jesenský je 0x v oblíbených.