Životopis
EDDIE YOON je zakladatelem organizace EDDIEWOULDGROW, poradenské firmy pro strategii růstu. Předtím byl partnerem v Cambridge Group, kde pracoval 18 let, strategické poradenské firmě založené v roce 1975, která se specializuje na pomoc generálním ředitelům a senior manažerským týmům firem Fortune 1000, řídí růst tím, že chápe, jak odhalit nové zdroje spotřebitelské poptávky . Nielsen získal Cambridge v roce 2009 a Eddie byl jedním z 250 nejlepších vedoucích představitelů v Nielsenu během jeho působení.
Kromě pomoci mnoha zákazníkům vytvářet a realizovat strategie růstu založené na poptávce v posledních dvou desetiletích je Eddie všeobecně uznáván jako jeden z předních světových odborníků na růst kategorií, vytváření kategorií a superkonzumace - vysoce vášnivých a ziskových zákazníků, kteří jsou intenzivně investováni do kategorie společnosti. V mnoha případech tvoří 10% zákazníků až 50% zisků v kategorii a drží klíč k řízení růstu kategorií a dokonce vytvářejí nové kategorie. Jeho myšlenky odhalily miliardy nevyužitého ziskového růstu v tradičním spotřebitelském baleném zboží, ale také v nejrůznějších vertikálních oblastech, jako jsou luxusní spotřební zboží dlouhodobé spotřeby, spotřební robotika a utility.
Eddie je autorem uznávané knihy Superzákazník: Jednoduchá, rychlá a udržitelná cesta k vynikajícímu růstu (Harvard Business School Press, 2016). Je také autorem více než 40 článků, včetně Make Your Best Customers Even Better (časopis Harvard Business Review, březen 2014) a Proč se musím stát tvůrcem kategorií (časopis Harvard Business Review, březen 2013). Navíc byl citován ve Wall Street Journal, The Economist, Forbes a byl hlavním mluvčím v USA, Kanadě, Keni, Austrálii, na Novém Zélandu, v Dánsku, Velké Británii a Japonsku.
(zdroj životopisu: http://eddiewouldgrow.net/about/)