Životopis
Miloš Toman je autorem intuitivního marketingu, jediné české koncepce přednášené na vysokých školách, ale také hojně využívané v praxi. Dlouhodobě se zaměřuje na podporu malých a středních podnikatelů: píše knihy, přednáší, školí a poskytuje konzultace.
Jeho web www.intuitivnimarketing.cz je studnicí nápadů a inspirace pro marketéry, podnikatele a obchodníky ze všech možných oborů, doplňuje a rozvíjí základní myšlenky obsažené v této knize.
Biografie Miloše Tomana je uvedena ve Who is... (v České republice). Je autorem knih Intuitivní marketing, Intuitivní marketing pro 21. století a Intuitivní reklama.
Miloš Toman knihy
2020 |
![]() |
2016 | ![]() |
2009 | ![]() |
2005 | ![]() |
2011 | ![]() |
2006 | ![]() |
2016 | ![]() |
2013 | ![]() |
2013 | ![]() |
2013 | ![]() |
Žánry autora
Romány Literatura česká Fantasy Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Toman je 0x v oblíbených.