Životopis
Miloš Toman je autorem intuitivního marketingu, jediné české koncepce přednášené na vysokých školách, ale také hojně využívané v praxi. Dlouhodobě se zaměřuje na podporu malých a středních podnikatelů: píše knihy, přednáší, školí a poskytuje konzultace.
Jeho web www.intuitivnimarketing.cz je studnicí nápadů a inspirace pro marketéry, podnikatele a obchodníky ze všech možných oborů, doplňuje a rozvíjí základní myšlenky obsažené v této knize.
Biografie Miloše Tomana je uvedena ve Who is... (v České republice). Je autorem knih Intuitivní marketing, Intuitivní marketing pro 21. století a Intuitivní reklama.
Miloš Toman knihy
2020 | Co je vaším byznysem? |
2016 | Intuitivní marketing pro 21. století |
2009 | Intuitivní marketing |
2005 | Řízení změn |
2011 | Královna v nesnázích |
2006 | Intuitivní reklama |
2016 | Zamrzlá produktivita |
2013 | 21 dní ke štíhlému tělu |
2013 | 21 dní k bohatému životu |
2013 | Výtah k úspěchu |
Žánry autora
Romány Literatura česká Fantasy Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Toman je 0x v oblíbených.