Tomáš Košek životopis

česká, 1990

Životopis

Tomáš Košek je herní vývojář, vyrůstal v Hodkovicích nad Mohelkou. Už v době nástupu do školy si kreslil vlastní úrovně oblíbených počítačových her + vlastní deskovky a komiksy. Na prvním stupni se dostal k programu Corel Click and Create, v němž bylo možné tvořit jednoduché hry. Jakmile se naučil Corel ovládat, propadl herní branži napořád. Na vysoké se jeho oblíbenou činností stalo moddování Dooma pomocí enginu GZDoom a kompletní tvorba her v enginu Unity. V tomto enginu pracuje dodnes. Pracoval na Space Engineers v KeenSW, poté pokračoval vlastní tvorbou a nyní pracuje pro Bohemia Interactive na Ylands.

Mezi jeho koníčky patří kromě pařby na kompu také četba, kreslení, deskové hry a sport. Miluje procházky v přírodě a treky a už se těší, až bude se synem skládat lego. Nesnáší sekání zahrady na chalupě, k čemuž ho Zuzka dost často nutí.

LitRPG trilogie HEX je první knižní projekt, který píše společně s manželkou. Při tvorbě HEXu využívá zkušeností z herní branže. Herní mechaniky tohoto knižního světa se opírají o robustní systém propojených tabulek, což ocení nároční čtenáři tohoto žánru.

Ocenění

Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.