Nová kniha
COVID-19 infodemie - Václav Moravec
Kniha se zabývá fenoménem infodemie, tedy šířením nadměrného množství informací, včetně nepravdivých či nepřesných, o zdravotním problému (např. o viru, epidemi... detail knihy
Populární knihy
Nové komentáře u knih Václav Moravec
Média v tekutých časech: Konvergence audiovizuálních médií v ČR
„Výborná kniha, jejíž předností je postupné propojování poznatků - tím chci říct, že i úplný laik je schopen se v tématu dostatečně zorientovat. Odborně pojednané, ale psané srozumitelně, takový zlatý střed. Přeci jenom se jedná o knihu z roku 2016, tudíž si myslím, že některá témata se od té doby více vyjasnila, ale i tak je to nadmíru přínosný vhled do současné společnosti.“... celý text
— Lablynt
Média v tekutých časech: Konvergence audiovizuálních médií v ČR
„Kniha Václava Moravce je zajímavá, možná pro mě asi proto, že mi poskytla vhled na pojmové téma a do problematiky telekomunikací, spojů a audiovize. Je pravda, že se nelze pojmově i významově nezacuchat a obávám se, že když se mě někdo zeptá, co to či ono znamená, nebo kam bych to či ono zařadila, nebudu vědět. Na druhou stranu budu vědět, že dotaz na konkrétní pojem pochází z knihy Václava Moravce, a to je příznivá prognóza. Kromě toho mediální krajina je působivá a mnoho, o čem kniha pojednávala, jsem nevěděla. Jinými slovy, je to moje první tištěná "audiovizuální" kniha, tak proč to nevzít, jak to je? Je totiž možné, že kniha, která je svým způsobem napsána lehce, nebo pojata dobře, se věnuje tématu a problematice, která si takový obsah, resp. způsob uchopení vyžaduje. Kniha je zajímavě napsána a doporučuji ji současně také jako statistický vhled do médií z nedávných let.
Obecně řečeno, kniha mi hodně dala a myslím, že jsem pochopila vše, co chtěl autor říci, v rozsahu, v jakém to chtěl říci a vytvořila si svůj názor.“... celý text
— veronika4001
Václav Moravec knihy
2023 | COVID-19 infodemie |
2016 | Média v tekutých časech: Konvergence audiovizuálních médií v ČR |
2020 | Proměny novinářské etiky |
Štítky z knih
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) novináři informace etika žurnalistika dezinformace statistické modely digitální média informační věda vliv médií
Moravec je 3x v oblíbených.