12 fází úspěšných prodejních rozhovorů vydání
Hermann Scherer
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , GradaOriginální název:
12 Phasen des professionellen Verkaufsgesprächs
více info...
Vydání (2)
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4024-912 fází úspěšných prodejních rozhovorů
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4024-9