12 fází úspěšných prodejních rozhovorů přehled
Hermann Scherer
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , GradaOriginální název:
12 Phasen des professionellen Verkaufsgesprächs
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů v seznamech
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 3x |