7 principů masového marketingu | vydání knihy | Databáze knih

7 principů masového marketingu vydání

Nehodnoceno
7 principů masového marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/146895/7-principu-masoveho-marketingu-146895.jpg 0 0 0

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. ... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Herd? - How to change mass behaviour by harnessing our true nature, 2007


více info...

Vydání (1)


7 principů masového marketingu
7 principů masového marketingu

papírová kniha 2008, Computer Press (CP Books)

ISBN: 9788025119112

Autorovy knížky

2008  0%7 principů masového marketingu