Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby vydání
Richard Hammond
Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, jak nalákat zákazníky do prodejny, jak se vede a motivuje prodejní tým.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2005 , GradaOriginální název:
Smart retail - how to turn your store into a sales phenomenon, 2003
více info...
Vydání (3)
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4162-8Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-7990-4 , 978-80-247-7991-1Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby
2005, Grada
ISBN: 80-247-1066-8