Co je bulvár, co je bulvarizace vydání
Barbora Osvaldová
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství – poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a podobně. Vždy se jedná o obecný úvod a poté jsou zařazeny relevantní příspěvky odborníků a publicistů, kteří téma rozvíjejí a také popisují, jak využívají materiály ve své činnosti. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost. Několik autorů a autorek popisuje svoji zkušenost s bulvárem a bulvárními médii. Bulvarizace je slovo, které se v poslední době objevuje poměrně často. Jedním z cílů této publikace je přinést čtenářům orientaci v tématu a také jim umožnit o fenoménu nezaujatě přemýšlet, protože jak vyplývá z některých příspěvků, takzvaná bulvární žurnalistika nemá jen záporné stránky. Z obsahu: Televizní odchod Otakara Vávry mezi veřejnou službou a bulvárem - Studie srovnávající televizní zpravodajství ČT a TV NOVA na příkladu dne, kdy zemřel Otakar Vávra.... celý text
Vydání (2)
Co je bulvár, co je bulvarizace
2016, Karolinum
ISBN: 978-80-246-3229-2Co je bulvár, co je bulvarizace
2016, Karolinum
ISBN: 9788024632605Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) verbální (slovní) komunikace společenské vědy
Autorovy další knížky
1999 | Encyklopedie praktické žurnalistiky |
2004 | Česká média a feminismus |
2007 | O fejetonu, s fejetonem |
2007 | Praktická encyklopedie žurnalistiky |
2001 | Zpravodajství v médiích |