Co je bulvár, co je bulvarizace přehled
Barbora Osvaldová
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství – poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a podobně. Vždy se jedná o obecný úvod a poté jsou zařazeny relevantní příspěvky odborníků a publicistů, kteří téma rozvíjejí a také popisují, jak využívají materiály ve své činnosti. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost. Několik autorů a autorek popisuje svoji zkušenost s bulvárem a bulvárními médii. Bulvarizace je slovo, které se v poslední době objevuje poměrně často. Jedním z cílů této publikace je přinést čtenářům orientaci v tématu a také jim umožnit o fenoménu nezaujatě přemýšlet, protože jak vyplývá z některých příspěvků, takzvaná bulvární žurnalistika nemá jen záporné stránky. Z obsahu: Televizní odchod Otakara Vávry mezi veřejnou službou a bulvárem - Studie srovnávající televizní zpravodajství ČT a TV NOVA na příkladu dne, kdy zemřel Otakar Vávra.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Co je bulvár, co je bulvarizace. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Co je bulvár, co je bulvarizace v seznamech
v Přečtených | 4x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 2x |
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) verbální (slovní) komunikace společenské vědy
Autorovy další knížky
1999 | Encyklopedie praktické žurnalistiky |
2004 | Česká média a feminismus |
2007 | O fejetonu, s fejetonem |
2007 | Praktická encyklopedie žurnalistiky |
2001 | Zpravodajství v médiích |