Co je bulvár, co je bulvarizace hodnocení
Barbora Osvaldová
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství – poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a podobně. Vždy se jedná o obecný úvod a poté jsou zařazeny relevantní příspěvky odborníků a publicistů, kteří téma rozvíjejí a také popisují, jak využívají materiály ve své činnosti. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost. Několik autorů a autorek popisuje svoji zkušenost s bulvárem a bulvárními médii. Bulvarizace je slovo, které se v poslední době objevuje poměrně často. Jedním z cílů této publikace je přinést čtenářům orientaci v tématu a také jim umožnit o fenoménu nezaujatě přemýšlet, protože jak vyplývá z některých příspěvků, takzvaná bulvární žurnalistika nemá jen záporné stránky. Z obsahu: Televizní odchod Otakara Vávry mezi veřejnou službou a bulvárem - Studie srovnávající televizní zpravodajství ČT a TV NOVA na příkladu dne, kdy zemřel Otakar Vávra.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Co je bulvár, co je bulvarizace: 75 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet) verbální (slovní) komunikace společenské vědy
Autorovy další knížky
1999 | Encyklopedie praktické žurnalistiky |
2004 | Česká média a feminismus |
2007 | O fejetonu, s fejetonem |
2007 | Praktická encyklopedie žurnalistiky |
2001 | Zpravodajství v médiích |