Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? vydání

Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/176798/digitalni-zakaznik-n-176798.png 3 2 2

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Das einzige, was stört, is der Kunde. Clienting ersetzt Marketing, 1997


více info...

Vydání (2)


Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

papírová kniha 2013, Management Press

ISBN: 978-80-7261-255-0


Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

papírová kniha 2001, Management Press

ISBN: 80-7261-034-1

Autorovy další knížky

Edgar K. Geffroy
německá, 1954
2001  60%Chci nahoru
2001  50%Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
1997  80%Klíč k prodejním úspěchům