Edgar K. Geffroy
německá, 1954
Populární knihy
Nové komentáře u knih Edgar K. Geffroy
Chci nahoru
„Zcela průměrná kniha autora, který si o sobě hodně myslí. Kniha je spíš sbírkou toho, co autorovi zrovna přišlo na mysl, než nějakou ucelenou příručkou. Z větší části jsou to s prominutím jen kecy. Ano, i v této knize si snad každý najde něco zajímavého a užitečného, ale moc toho není a proto bych příště volil jiného autora. Kniha vyšla v roce 2000 a v některých ohledech je zastaralá a překonaná. 55%, 25.4.2017.“... celý text
— mgeisselreiter
Edgar K. Geffroy - knihy
2001 | Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? |
2001 | Chci nahoru |
1997 | Klíč k prodejním úspěchům |
Žánry autora
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Štítky z knih
Geffroy je 0x v oblíbených.