Edgar K. Geffroy životopis
německá, 1954
Životopis
Úspěšný německý autor a odborník - pracoval v posledních 20 letech jako osobní poradce mnoha firem, z nichž většina dosáhla mimořádných zvýšení obratu. Například v letech 1996-1999 zvýšil obrat firmy Rothmann & Cie AG, kde působí jako člen dozorčí rady, z 18 na 180 milionů DM - a to díky své koncepci clientingu, založené na zkušenosti, že o zákazníky není třeba jen pečovat, je nutné se snažit je nadchnout či ohromit např. novými nápady a co nejvíce je k sobě přitáhnout. Je autorem mnoha úspěšných knih o prodeji, které vyšly ve 25 zemích světa, mimo jiné např. "Klíč k prodejním úspěchům" a "Zákazník - náš protivník, nebo partner?". (zdroj životopisu: Přebal knihy Chci nahoru)
Ocenění
Autor (zde) zatím nemá žádné hodnocení.
Edgar K. Geffroy - knihy
2001 | Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? |
2001 | Chci nahoru |
1997 | Klíč k prodejním úspěchům |
Žánry autora
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Štítky z knih
Geffroy je 0x v oblíbených.