Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? přehled
Edgar K. Geffroy
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2001 , Management PressOriginální název:
Das einzige, was stört, is der Kunde. Clienting ersetzt Marketing, 1997
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2001 | Chci nahoru |
2001 | Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? |
1997 | Klíč k prodejním úspěchům |