Dokonalé služby - co chtějí zákazníci vydání
Pavel Vosoba
Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu.... celý text
Vydání (2)
Dokonalé služby - co chtějí zákazníci
2004, Grada
ISBN: 80-247-0847-7Dokonalé služby - co chtějí zákazníci
2003, Grada
ISBN: 978-80-247-9261-3Autorovy další knížky
2014 | Dokonalý život |
2018 | Únik z průměrnosti |
2021 | Časohrátky |
2004 | Dokonalé služby - co chtějí zákazníci |
2008 | Dokonalá manažerská selhání |