Holistická marketingová koncepce vydání

nehodnoceno
Holistická marketingová koncepce
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/179836/holisticka-marketingova-koncepce-179836.jpg 0 0 0

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.... celý text

Vydání (1)


Holistická marketingová koncepce
Holistická marketingová koncepce

papírová kniha 2013, Ústav práva a právní vědy

ISBN: 978-80-905247-2-9

Autorovy další knížky

Tomáš Barčík
česká, 1978
2002  60%Webová grafika
2007  80%Retušování a úpravy fotografií v Adobe Photoshop CS/CS2
2013  0%Holistická marketingová koncepce
2002  0%Adobe Photoshop - retuš, vylepšování a úpravy fotografií