Holistická marketingová koncepce vydání
Tomáš Barčík
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.... celý text
Vydání (1)
Holistická marketingová koncepce
2013, Ústav práva a právní vědy
ISBN: 978-80-905247-2-9Autorovy další knížky
2002 | Webová grafika |
2007 | Retušování a úpravy fotografií v Adobe Photoshop CS/CS2 |
2013 | Holistická marketingová koncepce |
2002 | Adobe Photoshop - retuš, vylepšování a úpravy fotografií |