Holistická marketingová koncepce
Tomáš Barčík
![Holistická marketingová koncepce Holistická marketingová koncepce](https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/179836/holisticka-marketingova-koncepce-179836.jpg?v=1382725971)
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.... celý text
Autorovy další knížky
2002 | ![]() |
2007 | ![]() |
2013 | ![]() |
2002 | ![]() |