Holistická marketingová koncepce hodnocení

Nehodnoceno
Holistická marketingová koncepce
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/179836/holisticka-marketingova-koncepce-179836.jpg 0 0 0

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.... celý text



Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.

Autorovy další knížky

Tomáš Barčík
česká, 1978
2002  60%Webová grafika
2007  80%Retušování a úpravy fotografií v Adobe Photoshop CS/CS2
2013  0%Holistická marketingová koncepce
2002  0%Adobe Photoshop - retuš, vylepšování a úpravy fotografií