Holistická marketingová koncepce přehled

nehodnoceno
Holistická marketingová koncepce
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/179836/holisticka-marketingova-koncepce-179836.jpg 0 0 0

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Holistická marketingová koncepce. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Holistická marketingová koncepce v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)


Autorovy další knížky

Tomáš Barčík
česká, 1978
2002  60%Webová grafika
2007  80%Retušování a úpravy fotografií v Adobe Photoshop CS/CS2
2013  0%Holistická marketingová koncepce
2002  0%Adobe Photoshop - retuš, vylepšování a úpravy fotografií