Marketing management vydání
Philip Kotler , Kevin Lane Keller
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , GradaOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Vydání (7)
Marketing Management
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-4150-5Marketing management
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-8570-7 , 978-80-247-8571-4Marketing Management
2007, Grada
ISBN: 978-80-247-1359-5Marketing management
2001, Grada
ISBN: 80-247-0016-6Marketing Management
1998,
ISBN: 80-7169-600-5Marketing Management
1992, Victoria Publishing
ISBN: 80-85605-08-2Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola