Marketing Management vydání
Philip Kotler , Kevin Lane Keller
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , GradaOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Vydání (7)
Marketing Management
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-4150-5Marketing management
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-8570-7 , 978-80-247-8571-4Marketing Management
2007, Grada
ISBN: 978-80-247-1359-5Marketing management
2001, Grada
ISBN: 80-247-0016-6Marketing Management
1998,
ISBN: 80-7169-600-5Marketing Management
1992, Victoria Publishing
ISBN: 80-85605-08-2Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola