Marketing Management bazar

Marketing Management
https://www.databazeknih.cz/img/books/41_/411642/mid_marketing-management-QkE-411642.png 5 12 12

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing management, 1994


více info...

Bazar (2)

Marketing Management 800 Kč + 150 doprava

lehce opotřebovaná

knižátko
prodejce

Marketing management 350 Kč + 130 doprava

lehce opotřebovaná

soudce1122
prodejce

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Kevin Lane Keller
americká, 1956