Marketing Management bazar
Philip Kotler , Kevin Lane Keller
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , GradaOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Bazar (2)
800 Kč + 150 dopravalehce opotřebovaná
350 Kč + 130 doprava
lehce opotřebovaná