Marketing Management hodnocení

Marketing Management
https://www.databazeknih.cz/img/books/41_/411642/mid_marketing-management-QkE-411642.png 5 12 12

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing management, 1994


více info...
5
12 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketing Management: 97 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 12

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Kevin Lane Keller
americká, 1956