Marketing Management přehled
Philip Kotler , Kevin Lane Keller
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , GradaOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing Management. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (6)
Bible pro studenty marketingu. Najdete v ní jakékoli téma z oboru a tipy z praxe např. pro zpracování seminárek.
Úžasná učebnice, která velmi detailně provede studenty veškerou problematikou marketingu i managementu. Doporučuji rozhodně i více znalým lidem, kteří mají stále potřebu se rozvíjet. Učebnice mi velmi pomohla nejen při psaní BP, ale také v pracovním životě, kde mě velmi inspirovala.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing Management v seznamech
v Přečtených | 24x |
v Knihotéce | 10x |
v Chystám se číst | 11x |
v Chci si koupit | 7x |
v dalších seznamech | 4x |
Pro všechny koho zajímá marketing nebo ho studuje. Opravdu je to taková malá bible. Hodně mi pomáhala při studiu na marketingové akademii a díky ní jsem lépe vstoupila do světa marketingu i bez předchozích znalostí.