Marketing management vydání
Philip Kotler
Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2001 , GradaOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Vydání (7)
Marketing Management
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-4150-5Marketing management
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-8570-7 , 978-80-247-8571-4Marketing Management
2007, Grada
ISBN: 978-80-247-1359-5Marketing management
2001, Grada
ISBN: 80-247-0016-6Marketing Management
1998,
ISBN: 80-7169-600-5Marketing Management
1992, Victoria Publishing
ISBN: 80-85605-08-2Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |