Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy přehled

Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/245046/mid_marketing-podle-kotlera-jak-vytvare-TYR-245046.jpg 3 1 1

Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu. Překlad z angličtiny Pavel Medek.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Kotler on Marketing, 1999


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy v seznamech

v Přečtených1x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst1x
v dalších seznamech1x

Autorovy další knížky

Philip Kotler
americká, 1931
1998  97%Marketing Management
2007  96%Moderní marketing
2000  60%Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
2004  0%Marketing
2003  90%Marketing od A do Z