Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy přehled
Philip Kotler
Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu. Překlad z angličtiny Pavel Medek.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2000 , Management PressOriginální název:
Kotler on Marketing, 1999
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy v seznamech
v Přečtených | 1x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
v dalších seznamech | 1x |
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |