Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy hodnocení

Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/245046/mid_marketing-podle-kotlera-jak-vytvare-TYR-245046.jpg 3 1 1

Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu. Překlad z angličtiny Pavel Medek.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Kotler on Marketing, 1999


více info...
5
0 x
4
0 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

Philip Kotler
americká, 1931
1998  97%Marketing Management
2007  96%Moderní marketing
2000  60%Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
2004  0%Marketing
2003  90%Marketing od A do Z