Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy vydání
Philip Kotler
Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu. Překlad z angličtiny Pavel Medek.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2000 , Management PressOriginální název:
Kotler on Marketing, 1999
více info...
Vydání (1)
Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
2000, Management Press
ISBN: 80-7261-010-4 , 9788072610105Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |