Marketing od A do Z přehled

Marketing od A do Z
https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/267350/marketing-od-a-do-z-267350.jpg 5 2 2

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Marketing Insights from A to Z, 2003


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing od A do Z. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

marti7729
02.02.2021 5 z 5

Líbí se mi, že kniha je spíše takova příručka plná pojmů. Určitě je vhodná pro začátečníky, kteří s marketingem začínají, chtějí mít trochu přehled, ale zároveň nehledají tlustou učebnici s mnoha informacemi. Chtějí mít přehled, ale ne zahlcenou hlavu. Bylo prospěšné dozvědět se něco o pojmech a zároveň zjistit jakým směrem se vydat dál.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing od A do Z v seznamech

v Přečtených3x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst2x
v Chci si koupit3x

Autorovy další knížky

Philip Kotler
americká, 1931
1998  97%Marketing Management
2007  96%Moderní marketing
2000  60%Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
2004  0%Marketing
2003  90%Marketing od A do Z