Marketing od A do Z vydání

Marketing od A do Z
https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/267350/marketing-od-a-do-z-267350.jpg 5 2 2

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Marketing Insights from A to Z, 2003


více info...

Vydání (1)


Marketing od A do Z
Marketing od A do Z

papírová kniha 2003, Management Press

ISBN: 80-7261-082-1

Autorovy další knížky

Philip Kotler
americká, 1931
1998  97%Marketing Management
2007  96%Moderní marketing
2000  60%Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
2004  0%Marketing
2003  90%Marketing od A do Z