Marketing management bazar
Philip Kotler
Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2001 , GradaOriginální název:
Marketing management, 1994
více info...
Bazar (2)
800 Kč + 150 dopravalehce opotřebovaná
350 Kč + 130 doprava
lehce opotřebovaná
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |