Marketing management hodnocení

Marketing management
https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/366388/mid_marketing-management-xMz-366388.png 5 12 12

Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing management, 1994


více info...
5
12 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketing management: 97 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 12

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).