Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru vydání
Jan Halada
nehodnoceno
![Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru](https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/334574/mid_marketingova-komunikace-a-public-re-frG-334574.jpg?v=1487790472)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.... celý text
Vydání (1)
![Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru](https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/334574/marketingova-komunikace-a-public-re-frG-334574.jpg?v=1487790472)
Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru
2015,
Karolinum
Autorovy další knížky
1999 | ![]() |
2012 | ![]() |
1985 | ![]() |
1992 | ![]() |
1999 | ![]() |