Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru přehled

nehodnoceno
Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru
https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/334574/mid_marketingova-komunikace-a-public-re-frG-334574.jpg 0 0 0

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru v seznamech

v Přečtených2x
v Knihotéce1x
v Chci si koupit1x