Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru přehled
Jan Halada
nehodnoceno
![Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru](https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/334574/mid_marketingova-komunikace-a-public-re-frG-334574.jpg?v=1487790472)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
1999 | ![]() |
2012 | ![]() |
1985 | ![]() |
1992 | ![]() |
1999 | ![]() |