Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru přehled
Jan Halada
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
1999 | Lexikon české šlechty |
2012 | Jagellonci ve městě stříbra |
1985 | Metternich kontra Napoleon |
1992 | Fotbalové kluby světa |
1999 | Encyklopedie praktické žurnalistiky |