Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru bazar
Jan Halada
Nehodnoceno
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Autorovy další knížky
1999 | Lexikon české šlechty |
2012 | Jagellonci ve městě stříbra |
1985 | Metternich kontra Napoleon |
1992 | Fotbalové kluby světa |
1999 | Encyklopedie praktické žurnalistiky |