Marketingové myšlení vydání
Peter Matisko
Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování, iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe. Dnes je moderní zabývat se technologií a automatizací všeho, včetně marketingu. Tím se vytrácí lidský rozměr a najednou marketing a prodej funguje hůře. My se společně vrátíme k podstatným základům podnikání, které zůstávají v platnosti po mnoho let a navíc Fungují!... celý text
Vydání (2)
Marketingové myšlení
2020, Cyberma
ISBN: 9788027079223Marketingové myšlení
2017, Cyberma
ISBN: 978-80-270-2934-1