Marketingové myšlení přehled
Peter Matisko
Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování, iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe. Dnes je moderní zabývat se technologií a automatizací všeho, včetně marketingu. Tím se vytrácí lidský rozměr a najednou marketing a prodej funguje hůře. My se společně vrátíme k podstatným základům podnikání, které zůstávají v platnosti po mnoho let a navíc Fungují!... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingové myšlení. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Jsem nadšená! Musím uznat, že pro nemarkeťáka je to perfektní knížka, stručná, srozumitelná a člověk si odnese, co potřebuje. Celkový pohled na podnikání - přes obchod i směrem k člověku, navíc obsahuje plno konkrétních případů. Je to pěkný návod, jak se naučit marketingově myslet. :)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingové myšlení v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 5x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 3x |
O marketingu jsem nic nevěděla a hledala něco čtivého, stručného, o základech. Knížka mi dala základní přehled, nad čím vůbec přemýšlet, když člověk začíná podnikat, a vysvětlila, na čem v oblasti marketingu zbytečně některé projekty vyhoří. Hodně se mi líbily kapitoly, které se věnují různým úvahám z pohledu psychologie, a taky příklady.
Znám spousty lidí, kteří mají super nápady, ale neumí je komunikovat, a zbytečně na tom pohoří. Kdyby si tuhle knihu přečetli, možná by to pomohlo předejít zbytečně vynaloženému úsilí špatným směrem.