Marketingové myšlení hodnocení

Marketingové myšlení
https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/360865/mid_marketingove-mysleni-fRM-360865.png 4 3 3

Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování, iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe. Dnes je moderní zabývat se technologií a automatizací všeho, včetně marketingu. Tím se vytrácí lidský rozměr a najednou marketing a prodej funguje hůře. My se společně vrátíme k podstatným základům podnikání, které zůstávají v platnosti po mnoho let a navíc Fungují!... celý text

5
1 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketingové myšlení: 87 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

Peter Matisko
slovenská, 1985
2017  87%Marketingové myšlení