Marketingové myšlení hodnocení
Peter Matisko
Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování, iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe. Dnes je moderní zabývat se technologií a automatizací všeho, včetně marketingu. Tím se vytrácí lidský rozměr a najednou marketing a prodej funguje hůře. My se společně vrátíme k podstatným základům podnikání, které zůstávají v platnosti po mnoho let a navíc Fungují!... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketingové myšlení: 87 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.