McDonald´s - tak trochu jiná kultura? vydání
Markéta Pravdová
Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald´s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.... celý text
Vydání (1)
McDonald´s - tak trochu jiná kultura?
2006, Karolinum
ISBN: 80-246-1178-3Autorovy další knížky
2014 | Akademická příručka českého jazyka |
2016 | Čeština nově od A do Ž |
2012 | Jsme v češtině doma? |
2006 | McDonald´s - tak trochu jiná kultura? |
2024 | Nová společnost s ručením omezeným: Právo, účetnictví, daně |